dimarts, 20 de juliol del 2010

La Via Láctìa


Aquesta imatge de la Via Làctia era un exercici proposat por FRIKOSAL en una de les entrades del seu excel·lent foto blog. Està realitzada a la vora del pantà de la Cuerda del Pozo, a la província de Sòria, a dos quarts de dues de la nit del diumenge 11 de juliol de 2010.

3 comentaris:

  1. Estimado José María:
    No he encontrado una cuenta de correo electrónico para enviarte esta información; lo hago a través de tu blog, pero puedes borrarlo de aquí cuando te apetezca.
    Simplemente decirte que ha sido un placer compartir algunos ratos con José Benito, Luisa y contigo. Si volvéis por Peñaranda, ya sabéis dónde tenéis vuestra casa.
    Os informo de que ya está disponible en el Canal CITA (http://www.fundaciongsr.es/canalcita) la grabación de la conferencia sobre composición fotográfica que impartió el fotógrafo José Benito Ruiz en el auditorio del CITA el lunes 12 de julio de 2010 (http://www.citafgsr.org/educacion/fotografia/2010/06/el-fotografo-jose-b-ruiz-en-el.html). Así mismo, hay un resumen en nuestro canal en Youtube http://www.youtube.com/fundaciongsrcita.

    Espero que el viaje de regreso fuera agradable. ¡Ya veremos algunas fotos del mismo!
    Un saludo.

    Ángel García Gutiérrez
    agarcia@fundaciongsr.es
    CITA-FGSR | Peñaranda de Bracamonte | Salamanca

    ResponElimina
  2. Josep Maria, carai, quina imatge més bona. Esperaré que expliquis com ho has fet, i sobretot com l'has processat.

    ResponElimina
  3. ei, t'ha quedat genial! m'emporto el trípode de vacances i ho provaré, me'n moro de ganes!!! :)

    ResponElimina